SMILE ON ME, WHEN I LOOK AT YOU! =)♥

ONLY GOD KNOWS EVERYTHING ABOUT ME

its really hurt!!! what auntie says . dli kno malooy niya. i just only use her dn mapugos pa jd ko pghatag niya. cge lng kno ko gasto2. pro wa lng xa kabalo nah kng unsa ko ngtipid karn e compare before . din gtagaan pa jd nku sya ug 2,500 . pro wla rmn nku ang ako. mkabao siya kung unsa siya ka important sa ako life! maipakita nku niya na wla ko ngdao sa ako sweldo . 3k+ ra biya 2 ako 1st sweldo pro ky gusto ko na malipay or mkaingn sya na lahi na jd ko krn ky sauna . kamao nku mgdala sa ako kaugalingn . ,grabe jud! pirme nlng ko niya pasakitan storya. she never think na n.work ko dn late nku sa gabie mauli kapui kau . sakit pa jud ako batiis. duh! ambot nlng mura ra jud ug ako ra isa. wla koi family..hahai



No comments:

Post a Comment